čtvrtek 30. ledna 2014

Městem XXII. ...


6 komentářů:

  1. Nevím čím to je, ale na panelu mi naskočily Vaše příspěvky někdy od listopadu, či ještě dřívější až teď .. tak to tady shrnu :-)... moc jsem se tou sérií "Městem" pokochala :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že nejsou v jedné složce a nebo se nedají pustit jako prezentace... bylo by to moc fajn :-)

      Vymazat
    2. Díky, Moniko :), ty fotky jsem nahrávala na blog v jeden den s tím záměrem, aby den vložení odpovídal datu vzniku (něco jako "Projekt 365"). Abych pravdu řekla, udělat to jako slideshow mě nenapadlo a ani vlastně nevím, jak se to dělá :). Ale možná by to nebyl špatný nápad, popřemýšlím o tom a možná se o to i pokusím. Ještě jednou díky :))

      Vymazat
  2. Tak já vlastně navážu na to co píše Monika :-)

    Celý ten cyklus velice mile překvapil, je to na blocích a hlavně na veřejných galeriích něco málo vídaného. Kus fotografování, které přináší život a vhled jak do města, tak k lidem, tak k autorce samé.

    Asi nejlepší XVII, XIV, XIII, XII (ta asi vůbec nejlepší), IX ...

    Vlastně bych si chtěl také takhle zafotit a neměl bych se vymlouvat a to či ono, že nezafotil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Josefe, Vaše komentáře mě moc potěšily a velmi si jich považuji, opravdu moc děkuji :)

      Vymazat