pátek 16. listopadu 2012

z


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. A já děkuji velice za Vaši návštěvu na mém blogu :). Kdyby mi někdo dříve pověděl, že si pan Josef Jeřábek bude prohlížet mé fotky, a že se mu dokonce i některé budou líbit, ťukala bych si na čelo. A hleď, nemožné se stalo skutečností a já jsem za to moc ráda a moc si toho vážím :). Vážím si toho o to víc, protože vím, že Vám jde především o fotky a nemáte ve zvyku lidem "mazat med kolem huby". A pokud byste si někdy v budoucnu našel čas a okomentoval, případně i zchladil mé vášně "ledovou sprchou", budu moc ráda. :)

      Vymazat
    2. Tak připadal bych si dost ničemně, kdybych k někomu přišel poprvé na blog a začal to tam postupně všechno kosit. Když na blog, kde se mě v drtivé většině nic nelíbí přijdu, tiše odcházím. Blog není veřejná galerie a jeho vnímání vkládání mám trochu jinak, než ty pohnutky co k tomu vedou na veřejných galeriích.

      K Vám se budu určitě vracet a že třeba občas napíšu i nějaký svůj názor ne zrovna až tak pozitivní se vyloučit nedá :-)

      Vymazat